onsdag 5. januar 2011

Vinterlig

Ute pøser regnet fremdeles ned, men inne er fargeskalaen litt vinteraktig med kalde farger på stuebordet. Denne fantastiske soppen fikk jeg til jul, og den skal få lov til å sta framme en stund til!! Jeg er jo så glad i lilla så den falt virkelig i smak. Kubbelysene har fått et bånd med snøkrystaller rundt seg, om minner om årstiden vi er inne i nå. Endelig går det mot lysere tider...





 



Tusen takk til alle nye følgere, det har blitt en del i det siste!!:) Utrolig gøy at så mange vi følge bloggen min.
Ønsker dere alle sammen en inderlig god onsdag.


4 kommentarer:

  1. Hei
    Takk for koselig kommentar hos meg :-)
    Nydelig fat du har på bildene, jeg har lett etter et fat med en liten kant...leter fortsatt!
    Ha en fin kveld. La regnet plaske ned, godt og lunt inne.
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Heisann

    Så skjønn den soppen var da :-)
    Dei wallstickers hjertene har eg kjøpt hos AllPosters.no
    Di har ein del der inne..... Ikkje dyrt heller og kjapp levering :-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei
    Ja, det var vinterlig og koselig ♥
    Kjempesøt den soppen der...
    Og lilla er jo så nydelig!

    Ha en fin Torsdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Nydelig bilder, masse vinterstemning! :o) Soppen var kjempefin!

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...