mandag 10. januar 2011

En liten sniktitt...

...på soverommet vårt!! Det er vårens prosjekt, og det ene rommet som jeg ikke er fornøyd med så langt. Sengen skal få ny hodegavl, nye gardiner skal på plass og veggene skal få litt dekor!!:) Utgangspunktet skal tas i tapeten og nattbordet, så satser vi på at det blir bra til slutt. Jeg tror gardinene blir den største utfordringen, der er jeg kresen gitt. Kanskje noen av dere har forslag til nettopp dette?






Nå skal jeg ut å traske i gråværet, og Tilla er kjempeklar for tur. Jeg er nok ikke like klar, men får bare pakke meg godt inn og bite i det sure eplet. Litt ruskevær gjør som regel godt både for kropp og sjel, bare man kommer seg ut!!


3 kommentarer:

  1. Fine farger!!
    Bestemt deg for farge i sengegavlen?
    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk:) Ja sengegaveleb blir sort, for å tone ned tapeten litt!!

    SvarSlett
  3. WOW, sier jeg bare. Dette her er jo kjempelekkert! :-D Skal du forandre på DET?? Nydelige farger, lekker lampe og en fantastisk tapet!

    Ja, skal dette forbedres så gleder jeg meg til å følge med! :o)

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge
igjen en hilsen her hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...